poniedziałek, 7 września 2015

Coś się kończy, a coś się zaczyna...

  Witajcie!
W ten poniedziałek nie przychodzę do was z nowym Tygodnikiem, ale z bardzo ważną wiadomością. A więc, kończę z blogiem Poland Needs One Direction. Wiem, że prowadziłam go zaledwie miesiąc, ale dokładnie tydzień temu wydarzyła się pewna dla mnie bardzo ważna i przełomowa rzecz, więc na pewno nie dam rady jej pogodzić z tym blogiem.
Powiem tak, to koniec na tym blogu, ale początek na innym. Myślę, że 3/4 z was na pewno zna ten blog, ponieważ jest najpopularniejszym blogiem o One Direction w Polsce, a mowa tu o Oficjalnym Polskim Blogu o One Direction. Na razie będę na nim tylko pomagała głównej właścicielce, ale moją główną działką będzie prowadzenie oficjalnego twittera oraz instagrama.
Wysłałam do ekipy z bloga OPBO1D maila z propozycją współpracy mojego instagrama z ich blogiem. Nie spodziewałam się w ogóle takiej pozytywnej decyzji z ich strony. Z naszego mailowania wynikła takowa współpraca, że tak jakby dołączyłam do ich teamu.
Sami widzicie, że nie dam rady prowadzić tego bloga, pomagać na OPBO1D oraz prowadzić ich oficjalnego twittera i instagrama. Jeśli rzadko wpadacie na Oficjalny Polski Blog o One Direction to zachęcę was do codziennego odwiedzania, ponieważ tam posty z newsami i relacjami z koncertów pojawiają się CODZIENNIE. Dzięki temu blogowi możecie być cały czas na bieżąco.
Bardzo przyjemnie prowadziło mi się tego bloga i trochę dziwnie się czuję, że nagle go zostawiam. Wiem, że OPBO1D spodoba wam się bardziej oraz, że mi będzie najprawdopodobniej milej pomagać tam niż tu. Tutaj pisałam w sumie do hmm... najwyżej 20 osób, a tam nowy post czyta około 2000 osób, więc jest spora różnica.
Dziękuję wszystkim za komentarze i udzielanie się tutaj. To wy motywowaliście mnie do robienia tego co lubię. Jestem wam meeega wdzięczna. Mam nadzieję, że będziecie stałymi gośćmi na Oficjalnym Polskim Blogu o One Direction oraz na naszym oficjalnym twitterze i instagramie.
Do widzenia x





1 komentarz:

  1. Dzięki za poinformowanie nas o zakończonej współpracy.
    Pozdrawiam
    Admin ---> http://ministerstwo-ff-o-naruto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń