piątek, 13 lutego 2015

Pierwszy post!

Cześć :)
W sumie to nie wiem jak zacząć ten pierwszy post i co w nim napisać... Może najpierw napiszę, że dziękuję każdemu kto to czyta, bo nie chcę pisać tego na marne. Chciałabym pisać posty i czytać wasze komentarze pod nimi. Oczekuję od was przede wszystkim tego abyście się udzielały tutaj, bo to nie kolejny blog o jednej osobie (o mnie) tylko o wszystkich. Właśnie tutaj będę brała pod uwagę wasze posty i wasze przemyślenia.

To może najpierw napiszę dlaczego nazwa Poland Needs One Direction. Więc, blog ma taką nazwę, ponieważ będą tu posty dotyczące 1D, ale nie liczcie, że będę wrzucała codziennie miliony zdjęć z tego co aktualnie robią i tak dalej :) Będę czasami pisała na końcu postu co się u nich wydarzyło (ważnego) w ostatnim czasie i tyle. Na blogu będą przede wszystkim posty dotyczące Directioners, które są z Polski. Tych które czekają na koncert i tych, które na koncercie już były. Ogólnie to chcę się z wami ,,zjednoczyć''? Nie, to chyba złe słowo :) Po prostu chcę abyśmy tutaj swobodnie wymieniały się poglądami na różne tematy dotyczące życia Directioners, zobaczenia swoich idoli i tym podobne. Wiem, że może na razie to nie brzmi zbyt jasno, ale postaram się napisać jutro kolejnego posta tylko tym razem z jakimś tematem, na który będziemy mogły podyskutować.

Co do wyglądu bloga to chciałabym powiedzieć, że to taki zwykły szablon. Kiedyś w wolnej chwili zamówię profesjonalny :) Może napiszę coś jeszcze o zakładkach i bocznych banerach. Więc, na razie mamy zakładki takie jak: ''Wywiady'', ''Informowani'', ''Księga'' i ''Kontakt'', ''Konkursy''. Pierwsza odpowiada za wywiady jak sama nazwa mówi, wejdźcie, zobaczcie :) Druga jest od informacji, czyli jeśli chcecie otrzymywać informacje o postach na blogu to wystarczy wpisać swoją nazwę twittera lub aska :) Trzecią zakładką jest ''Księga'' i to po prostu taka zwykła zakładka gdzie wpisujecie swoją nazwę twittera i już. Ona nie ma wielkiego zastosowania, tylko chciałabym mieć spisane jakieś Directioners odwiedzające mój blog :) Czwarta zakładka zawiera kontakty do mnie, a piąta zakładka to konkursy, które zamierzam co chwila organizować (jest już jeden konkurs!).
Jeśli chodzi o boczne banery to mamy takie jak: ''Strony'', ''Obserwujących'' (do których serdecznie i gorąco zapraszam!), ''Odwiedziny'', czyli licznik wejść, ''Baner z licznikiem'' odlicza dni do końca trasy One The Road Again Tour. Odliczam czas do końca trasy, ponieważ po tym wejdzie następna trasa i wtedy jest szansa na koncert One Direction w Polsce. Baner ''O blogu'', czyli ogólny i krótki opis co i jak, ''Newsy'', czyli to co dzieje się teraz u 1D, ''Wkrótce'' to baner z zapowiedziami następnych tematów jakie pojawią się na blogu i ostatni baner ''Chat'', który wiadomo do czego służy.
Gdybyście miały jakiś pomysł na nowy baner lub zakładkę to napiszcie do mnie :)

Ostatnią rzeczą o jakiej chciałam wspomnieć to to, że jeśli macie pomysł na jakiś temat, chcecie się czymś podzielić z innymi polskimi Directioners lub byłyście kiedyś na koncercie 1D i chcecie przesłać nam kilka zdjęć oraz zdać relację z tego jak było, to napiszcie do mnie na: poland-needs-onedirection@o2.pl

I to w zasadzie tyle. Dziękuję każdemu kto tu zajrzał i przeczytał do końca. Do następnej notki kochani xx

PS: Dziś jest koncert Eda Sheerana w Warszawie, więc pozdrawiam wszystkie zmartwione i płaczące dziewczyny z twittera z hashtagu #WelcomeToPolandEd ♥ Trzymajcie się! xx


8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to super pomysl i wgl :)) podoba mi sie,dzieki ledwo sie trzymam ze nie moge byc tam a mialam :'(( pozdrawiam :* @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pomysł...ale ehh ja nie mam twittera , bo nie potrzebuje... ;c i jak mam się z wami tak komunikowac? ;cc

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę , że to naprawdę db pomysł c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł ♥
    Tez kiedyś prowadziłam bloga o 1D ♥
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na bloga :) Jutro nadrobię wszystkie stracone notki, bo skończyłam właśnie pracę nad moim ff i jestem strasznie zmęczona ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń