wtorek, 24 lutego 2015

#1 - Jak dowiedziałam się o One Direction?


Piosenkę wybrałam ja i będę tak robiła na początku każdej nowej notki. 
Włączcie ją i czytajcie post! :) Zapraszam.


Cześć :)
Na początku chciałabym powiedzieć, że od poprzedniej niedzieli nie zaglądałam na bloga z powodu braku czasu. Post miałam napisać w piątek, ale pojechałam do kina, w sobotę byłam w galerii, a w niedziele cały dzień u dziadka i tak mi zleciało. Przed chwilą wróciłam z korepetycji z matmy i zaraz muszę iść spać, ale powiedziałam sobie, że muszę dziś napisać ten post! :)

Chciałabym również podziękować za jakiekolwiek zainteresowanie blogiem. Szczerze to nie spodziewałam się ani jednego komentarza, bo ten blog chyba nie zapowiedział się ciekawie... Ale dziękuję. Za wpisy do księgi, obserwowanych, informowanych, konkursów oraz za skomentowanie poprzedniego postu. Główny cel bloga to to abyśmy się wymieniały swoimi wypowiedziami, więc 50% a nawet więcej będziecie tworzyły WY :)

A teraz wracamy do tematu, czyli ,,Jak dowiedziałam się o One Direction?''. Więc, ja dowiedziałam się o One Direction jak pewnie spora liczba osób z telewizji, podczas tego gdy pod koniec roku 2012 na 4fun.tv leciał teledysk do ,,What Makes You Beautiful''. Moje pierwsze wrażenie to: ,,Co to jest? Boże, jaki żal...''. Dziwną miałam pierwszą ocenę, ale z czasem się przekonałam. Zaczęłam o nich czytać, słuchać piosenek i tak dalej. Oglądałam nawet koncert chyba na Nickelodeon czy coś :) Spodobało mi się. I z początkiem roku 2013 (na przełomie 5-15 stycznia) stwierdziłam, że to są moi idole i nimi pozostaną. Właśnie wtedy założyłam funpage'a na facebooku, który miał chyba około 5000 like, później byłam administratorką na kilku innych stronkach, a jakoś od kwietnia 2013 zostałam administratorką na takiej stronie o One Direction, która miała ponad 15000 like, więc tam było mi naprawdę fajnie. Oczywiście jestem tam do dziś. Od zimy 2013 roku zaczęłam pisać opowiadania o zespole. Na początku tylko na laptopie dla siebie, później publikowałam je na stronce na facebooku, a 16 marca 2013 roku założyłam swojego pierwszego bloga, którego zawiesiłam jakoś kilka miesięcy później, z powodu braku weny i czasu, a ogólnie to opowiadanie przestało mi się podobać, jednak dam wam link - http://imaginyonialluhoranie.blogspot.com/ . W wakacje 2013 roku zaczęłam pisać kolejnego bloga - http://forget-everything-else.blogspot.com/, którego bardzo mocno lubiłam i kochałam pisać na niego kolejne rozdziału, bo miałam wszystko obmyślane. Historie zakończyłam w sierpniu 2014 roku. Od października 2014 roku prowadzę bloga - http://or-ever-will-be-fine.blogspot.com/, który jest moim najbardziej znanym blogiem, chociaż historia mi się średnio podoba i teraz go przerabiam :) W między czasie przerobiłam kiedyś swój pierwszy imagin na bardziej sensowne i lepiej napisane opowiadanie i opublikowałam je tu - http://baby-i-need-you-now.blogspot.com/. Przewijały się u mnie jeszcze różne aski, twittery i tak dalej, prowadziłam dużo rzeczy związanych z One Direction. Jakiś rok temu nawet nauczyłam się robić zwiastunów do opowiadań, są na moim kanale - https://www.youtube.com/channel/UC6zmZUDYrLCbbtbYqkmPM4A I to w zasadzie tyle z mojej historii. Przez zostanie Directioner zaczęłam robić masę ciekawych i innych rzeczy. Cały czas wolny mam zajęty przez blogi, stronki i tak dalej, wiec nigdy mi się nie nudzi. Mam także cel - koncert One Direction, na który zbieram pieniądze i mam już całkiem fajną sumkę, ale o tym może w innym poście. Poznałam także fajne osoby, na przykład jak byłam na premierze This Is Us.
Więc to koniec mojej historii, a w komentarzach czekam na wasze, bo pamiętajcie, że ponad 50% bloga tworzycie wy, a w blogu chodzi o to abyśmy się komunikowały. Zapraszam do komentowania! xx

Na dziś to tyle, jeśli macie pomysły na posty lub cokolwiek to piszcie tu lub na maila poland-needs-onedirection@o2.pl Zapraszam do zakładek, komentowania, czytania i tak dalej. Dzięki, że jesteście ♥


7 komentarzy:

  1. Dowiedziałam się w podobny sposób o nich, tyle, że na Esce. Leciało Little Things, wcześniej o nich słyszałam, ale nie zwracałam większej uwagi. Później coś w internecie znalazłam o nich, z koleżanką o nich zaczęłyśmy gadać. I tak to się zaczęło. Pamiętam jak myliłam na początku Liama z Harrym.. hah... Takie podobne fryzury mieli.. ;) A później odkrywanie ich piosenek... Nie zapomnę tego xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku o dziwo ich strasznie nie lubiłam. Ja się o nich dowiedziałam przypadkowo jak byłam z koleżanką w empiku po prezent dla kogoś. Uzależniłam się od nich w 2013 pod koniec stycznia. Byłam strasznie zdołowana, słuchałam przypadkowych piosenek na YT, padło WMYB, która mnie trochę podniosła na duchu i tak poszło dalej. Dodatkowo kiedy wyszedł teledysk do Kiss You wciągnęłam w słuchanie ich moją młodszą siostrę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwracałam na nich uwagi, aż do momentu gdy do klasy przyszła nowa dziewczyna - Directioners. I tak to się zaczęło. Ona opowiadała mi o nich, a ja się zaczęłam bardziej nimi interesować. Dopiero dzięki niej dowiedziałam się jacy są cudowni i jakich mają wspierających fanów :) I tak do dzisiaj jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami i należymy do tego cudownego fandomu *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyna - directioner*

      Usuń
  4. To zabawne bo ze mną było tak samo, na poczatku 2012 roku siedzialam sobie i sluchalam muzyki na MTV i zaczelo leciec What Makes U Beautiful. I wtedy pomyślałam, że to beznadziejne i jak można coś takiego słuchać, wtedy na erio myślałam ''jakaś piątka geji''. Potem mój brat zaczął ich ciągle słuchać. I po prostu oszalał na ich punkcie. (hahah wiem mam brata Directioner'a, jestem z niego dumna xD) . A wreszcie ja zaczelam o nich czytac mae blogów wg czytac o nich śledzić karzdy wpis na tt, ogólnie, zwariowałam na ich punkcie. Każdą piosenkę podczas spiewania wykuwałam na pamięc, wszystkie filmiki na yt przejrzałam zaczełam czytać fanfiction potem sama zaczelam je pisac. Zaczelam ciagle o nich muwić z przyjaciółmi wiec po kilku dniach oni wiedzieli jak maja na imie, ile maja lat kiedy i gdzie sie urodzili wzrost piosenki i tak dalej. Wszyscy nazywali mnie Directioner, a potem okazalo sie, że inne dziewczyny z klasy ich tez polubiły i to było takie magiczne ja od brata polowa klasy odemnie. Hahahah.
    Nom i od poczatku 2012 az do teraz jestem w nich zakochana na zaboj.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam konto na glitery.pl [*] i jakaś laska miała nick Gotta Be You. to ja do ciotki co to znaczy, a ona do mnie: "To piosenka takiego zespołu, One Direction, nie słyszałaś o nich?" Potem puściła mi ich WMYB i zakochałam się. Teraz ona ich nie lubi :/ tylko piosenki he.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że jak chodziłam do 4 klasy.
    To moja koleżanka włączyła w telefonie WMYB.
    Potem powiedziała, że kocha one direction i w domu.
    Szukałam takiego zespołu.
    A reszta to już historia… ♥

    OdpowiedzUsuń