poniedziałek, 7 września 2015

Coś się kończy, a coś się zaczyna...

  Witajcie!
W ten poniedziałek nie przychodzę do was z nowym Tygodnikiem, ale z bardzo ważną wiadomością. A więc, kończę z blogiem Poland Needs One Direction. Wiem, że prowadziłam go zaledwie miesiąc, ale dokładnie tydzień temu wydarzyła się pewna dla mnie bardzo ważna i przełomowa rzecz, więc na pewno nie dam rady jej pogodzić z tym blogiem.
Powiem tak, to koniec na tym blogu, ale początek na innym. Myślę, że 3/4 z was na pewno zna ten blog, ponieważ jest najpopularniejszym blogiem o One Direction w Polsce, a mowa tu o Oficjalnym Polskim Blogu o One Direction. Na razie będę na nim tylko pomagała głównej właścicielce, ale moją główną działką będzie prowadzenie oficjalnego twittera oraz instagrama.
Wysłałam do ekipy z bloga OPBO1D maila z propozycją współpracy mojego instagrama z ich blogiem. Nie spodziewałam się w ogóle takiej pozytywnej decyzji z ich strony. Z naszego mailowania wynikła takowa współpraca, że tak jakby dołączyłam do ich teamu.
Sami widzicie, że nie dam rady prowadzić tego bloga, pomagać na OPBO1D oraz prowadzić ich oficjalnego twittera i instagrama. Jeśli rzadko wpadacie na Oficjalny Polski Blog o One Direction to zachęcę was do codziennego odwiedzania, ponieważ tam posty z newsami i relacjami z koncertów pojawiają się CODZIENNIE. Dzięki temu blogowi możecie być cały czas na bieżąco.
Bardzo przyjemnie prowadziło mi się tego bloga i trochę dziwnie się czuję, że nagle go zostawiam. Wiem, że OPBO1D spodoba wam się bardziej oraz, że mi będzie najprawdopodobniej milej pomagać tam niż tu. Tutaj pisałam w sumie do hmm... najwyżej 20 osób, a tam nowy post czyta około 2000 osób, więc jest spora różnica.
Dziękuję wszystkim za komentarze i udzielanie się tutaj. To wy motywowaliście mnie do robienia tego co lubię. Jestem wam meeega wdzięczna. Mam nadzieję, że będziecie stałymi gośćmi na Oficjalnym Polskim Blogu o One Direction oraz na naszym oficjalnym twitterze i instagramie.
Do widzenia x





poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Tygodnik One Direction (24 - 30 sierpnia 2015) - nr. III


Zapraszam was na wspaniałego bloga od Hope ---> http://fireproofonedirection.blogspot.com/ 

24 sierpnia 2015 r. (poniedziałek):

*Brytyjska gazeta ''The Sun'' wzbudziła tego dnia wiele kontrowersji swoim artykułem na temat tego, że One Direction się rozpada. Napisali, że decyzja została podjęta przez Nialla, Louisa, Harry'ego i Liama tydzień temu w Londynie. Piąta płyta zostanie wydana w okresie świąt Bożego Narodzenia, ale nie będzie promowana światową trasą koncertową. Każdy z chłopaków ma zająć się solową karierą. ''Sony'' chce podpisać kontrakt z Harry'm na solowy album. ''The Sun'' stwierdziło również, że Niall zostanie w jakiś sposób w branży muzycznej, Liam będzie jedynie twórcą piosenek dla innych wykonawców, a Louis wejdzie do składu jurorskiego w X-Factor.
CAŁY ARTYKUŁ ''THE SUN'' BYŁ ZWYKŁĄ PLOTKĄ.

Niall i Lou skomentowali na swoich twitterach całą dramę i wyjaśnili, że zespół bierze w nowym roku zasłużoną przerwę, ale się nie rozpada. Mamy się niczym nie martwić i cierpliwie czekać na ich powrót.

Jeden z tekściarzy zespołu - Julien Bunetta - powiedział, że to co osiągnęli to dej pory było naprawdę niesamowite. Chłopcy mogą wziąć rok przerwy, a później wrócić. Jednak mogą za rok powiedzieć, że potrzebują kolejnego roku...

Ogólnie nie denerwujmy się i nie popadajmy w panikę. Dajmy chłopakom odpocząć i cieszmy się piątym albumem, który wyjdzie już pod koniec roku. ;)


* Niall tego dnia na golfie.
Później był widziany w hotelowej siłowni.



* Liam był z Andym w kinie/teatrze w Chicago.




25 sierpnia 2015 (wtorek):


* Tego dnia wybiło 5 miesięcy od odejścia Zayna z zespołu.


* Liam pod hotelem w Chicago.



* Niall wstawił to zdjęcie na twittera, a po chwili usunął.




* Scena gotowa na show w Milwaukee w stanie Wisconsin na stadionie Miller Park.



* Stadion podczas koncertu wyglądał świetnie!



* One Direction w Milwaukee:







* Liam na koncercie powiedział, że wygrali dzięki nam już tyle nagród i sami nie wiedzą gdzie będą je stawiać.

* Harry wypatrzył w tłumie fankę, która zasnęła i ją obudził, a później rozmawiał z inna fanką, która była w ciąży.

* Liam mazał markerem tatuaż Lou.

* Liam i Louis gonili się po scenie i oblewali wodą.



* Lou natarł Liama bananem.


* Harry podpisał fance koszulkę.


* Andy był na koncercie.


26 sierpnia 2015 (środa):

* Louis zmienił swoje bio na twitterze. (Zamiast 1/5 of One Direction jest 1/4)



* Siostry Zayna odwiedziły go w Los Angeles.


* Simon Cowell potwierdził, że Louis pojawi się gościnnie jako juror w nowej edycji brytyjskiego X-Factora.


* Liam wraz z Andym i Paddym byli widziani w sklepie jubilerskim.


* Niall był w klubie golfowym w Chciago, a później w barze.




27 sierpnia 2015 (czwartek):



* Directioners wygrały głosowanie MTV Hottest 3 raz z rzędu z liczbą 94,291,338 głosów.
Brawa dla każdego kto przyłożył się do tego zwycięstwa. :)


* Zedd dodał tweeta, gdzie przekazał to, że One Direction w Drag Me Down skopiowali kawałek tekstu i melodii z jego piosenki. Jeden z tekściarzy zespołu odpowiedział, że DMD powstało już w marcu, dlatego nic nie było skopiowane.


* Liam na lotnisku w Cleveland.



* Wyszła oficjalna książka One Direction's Official Annual 2016
http://www.amazon.com/One-Direction-Official-Annual-2016-ebook/dp/B010L6L3P8


* Louis Walsh powiedział, że sądzi, że Niall kiedyś zacznie solową karierę i wyjdzie na tym bardzo pozytywnie.


* Simon Cowell powiedział, że nie utrzymuje już kontaktu z Zaynem.


* Jess Glynne powiedział, że chciałby nawiązać współpracę z One Direction.


* Zayn był na kolacji w Nobu w Malibu.



* Harry w drodze na stadion.



* Stadion w Clevelad



* Stadion podczas koncertu.



* Zespół podczas show:







* Harry zrobił sobie zdjęcie z fanką, a ona bardzo płakała i zapytał się jej dlaczego płacze.


* Zespół w pewnym momencie doznał wielkiego ataku śmiechu i nie byli w stanie śpiewać.


* Chłopcy powiedzieli ''Mamy nadzieję, że zobaczymy się za rok.''.


* Gdy Harry podpisywał komuś buta, fanka krzyknęła ''Fuck me Harry'', a on zaśmiał się i powiedział ''No''.


* Podczas Little Things, Lou położył na ramieniu Liama zabawkowego węża.


* Louis i Liam znów urządzili walkę na wodę.


* Harry bawił się pistolecikiem na wodę.


* Sophia i Lottie były na koncercie.



* Liam wypsikał Harry'ego jakimś aerozolem.


* Na koncercie pojawiła się fanka przebrana za marchewkę.



* Gdy Liam zobaczył plakat, przypominający mu jego urodziny, zaczął sobie nucić kawałek piosenki Taylor Swift - 22.


* Na koncercie pojawili się Andy oraz Lux.


28 sierpnia 2015 (piątek):


* Louis poleciał do Detroit.


* Harry w Chicago.



* Zayn wychodzi z mamą z restauracji Mastro's Steakhouse w Beverly Hills.



* Harry był w Muzeum Sztuk Pięknych w Chicago.


* Denise (żona brata Nialla) opublikowała zdjęcie Theo.



* Niall, Liam i Andy byli na golfie.


* Budowa sceny w Detroit.



* Simon Cowell powiedział, że ma ogromną nadzieję, że One Direction dadzą występ na finale X-Factor.


29 sierpnia 2015 (sobota):


* Siostra Zayna udostępniła na swoim snapchacie zdjęcie nowego domu Zayna. Nie wiadomo czy jest on kupiony czy wynajęty. Znajduje się w Bel Air w Los Angeles.
Podobno zamówienie Zayna na dom za 3 mln, w którym miał zamieszkać z Perrie po ślubie, zostało anulowane.



* Tak prezentuje się dom w środku i na zewnątrz:








* Tego dnia Liam obchodził urodziny. Wszyscy chłopcy złożyli mu życzenia na twitterze.


* Stadion w Detroit.



* Harry oglądał ''z ukrycia'' występ supportu, czyli Augustana.



* Kilka zdjęć chłopaków z koncertu:







* Harry przy Steal My Girl poinformował fanów, że są Liama urodziny. Haha :D


* Liam powiedział, że ma dzisiaj bardzo fajny dzień i bardzo się cieszy, że spędza urodziny z fanami na koncercie.


* Louis zapomniał tekstu w Stockholm Syndrome.


* Niektórzy fani mieli dla Liama nawet torty urodzinowe. Liam podziękował wszystkim.


* Tata Harry'ego, Sophia oraz Andy byli na koncercie.


* Liam pokazał swój nowy tatuaż.




* Louis nazwał publiczność w Detroit, publicznością w Cleveland. Upss, pomylił się. :)


* Niall i Liam zanucili kawałek nowej piosenki. Filmik: https://instagram.com/p/6_k5gFrk_X/


* Po Girl Almighty chłopcy zaśpiewali Liamowi Happy Birthday i się przytulili na koniec.



* Tym razem to Louis oblewał fanów wodą.


* Później wszyscy zaczęli się lać wodą. To jakaś nowa moda na ich koncertach chyba hah. :)


* Niall tańczył z Liamem i Niall się przewrócił.


* Niall na backstage'u przed koncertem szalał na deskorolce.


* Na koncercie było bardzo wiele plakatów z życzeniami dla Liama.


* Jeden z kilku tortów Liama. Liam wstawił to zdjęcie na swojego IG.





30 sierpnia 2015 (niedziela):


* Mijają dwa lata od premiery ''This Is Us'' w Polsce.
Byliście na TIU? Jak tak to w dniu premiery, czy nie? Gdzie dokładnie byliście?




* Chłopcy są obecnie w Nowym Jorku.


* Liam zrobił kolejny tatuaż - czaszkę.



* Niall, Liam i Louis byli na wieczorze kawalerskim u Sandy'ego.


* Hrry był w Luke's Lobster w Nowym Jorku.

____________________________________________________________

I to ostatni Tygodnik 1D w te wakacje... Ogólnie to przed chwilą dostałam maila w sprawie pewnej współpracy i jestem tak mega szczęśliwa, że zaraz chyba wybuchnę radością w domu haha.

Jeśli macie jakieś pytania lub jesteście czegoś niepewni, to pytajcie tu -- ASK
Newsy znajdziecie zawsze tutaj na Instagramie -- KLIK

Pojawiła się nowa zakładka ''Zespół'', możecie ją przejrzeć i dowiedzieć się jakiś ciekawych rzeczy. :)

Dziękuję za komentarze i odwiedzanie bloga, bez was by on nie istniał. Do następnego postu xx

wtorek, 25 sierpnia 2015

Tygodnik One Direction (17 - 23 sierpnia 2015) - nr. II

Na samym początku chciałabym was poinformować o naszej nowej współpracy z blogiem Chapter Ten :)
Jeśli ktoś z was:
- ma pomysł na opowiadanie
- lubi pisać fanfiction
- czytać opowiadania
To zdecydowanie powinien odwiedzić bloga Chapter Ten! Więcej informacji szukajcie na blogu ------> CHAPTER TEN 
________________________________________________________________

Nawiązaliśmy także współpracę z pewnym askiem o One Direction. Wszelkie pytania możecie kierować teraz właśnie tam ---> OneDirection_Ask05
__________________________________________________________

Witam wszystkich czytających! :) Dziękuję jeśli mój blog przypadł wam do gustu i postanowiliście wpadać na niego częściej. Może jednak nie będę przedłużała, zapraszam do tygodnika z 17 - 23 sierpnia 2015:


17 sierpnia 2015 (poniedziałek): 

* Liam i Sophia na lotnisku w Londynie.




* Pokazały się zdjęcia Lou z kręcenia reklamy do Beetween Us.



* Tatuażysta Zayna powiedział, że przerobią jego tatuaż z podobizną Perrie. Przerobią go na coś co będzie przypominało najprawdopodobniej anioła śmierci.



18 sierpnia 2015 (wtorek):

*Została podana informacja, że chłopcy wystąpią na Apple Music Festival 2 Londynie 22 września. Ciekawe czy zaśpiewają 'Drag Me Down'? :)



* Od tego dnia scena w Toronto była w budowie.



* Widok ze sceny w Ohio.



* Fanka na koncert w Ohio ubrała się w suknie ślubną. :)



* Zdjęcia z przyjazdu Harry'ego na stadion w Ohio.



* Fani na stadionie w Ohio, prawie 3 godziny przed rozpoczęciem koncertu.



* Chłopcy na koncercie.






* Harry podpisał fance czapkę. Ich rozmowa podobno wyglądała tak:
Harry: Jak masz na imię?
Fanka: Taylor.
Harry: Jak Swift?


* Przyjaciel Liama, Andy, wstawił to zdjęcie na swojego snapchata. Oznacza to, że również był na koncercie.



* Niall podobno przewrócił się na scenie podczas Act My Age. 


* Harry dostał koszulkę od jakiejś fanki.


* Liam oznajmił, że piąta płyta jest w zupełności gotowa.


* Niall zaśpiewał fragment jakiejś nowej piosenki. :)


* Ktoś rzucił w Harry'ego kolorową i świecącą pałeczką (taką jakie są na koncertach). :D


* Jakieś fanki ''złapały'' pustą butelkę po wodzie Harry'ego.



* Tak wyglądał stadion podczas koncertu:



* Na koncercie pojawił się tata Harry'ego oraz Anna Todd, czyli autorka książki ''After''. :)


* Fani na koncercie mieli plakaty ze świetnymi napisami, zobaczcie kilka z nich:




* Liam gdy zapowiadał ''Girl Almighty'' wybuchło z tego wiele dram, ponieważ powiedział: ''To jest moja ulubiona piosenka z ostatniego albumu. I jest o tym żeby znaleźć tą jedyną kobietę w swoim życiu. Większa część z was tutaj to dziewczyny, więc nie uosobniajcie się z tym tekstem. Oto Girl Almihty!'' 
Po koncercie Liam napisał na swoim twitterze, że nie chciał nikogo obrazić i wszyscy wzięli jego słowa zbyt dosłownie.


*Harry z tatą i jego partnerką za kulisami w Ohio.




* Zayn tego dnia był w Atlancie. Przebywał w Soho House.




19 sierpnia 2015 (środa):

* Mijają 4 lata od wydania teledysku do What Makes You Beautiful.


* Liam był na obiedzie w Toronto.


* Niall w Toronto.




* Niall w barze w Toronto wieczorem z przyjaciółmi.




* Liam, Andy, Paddy i Sophia na zakupach w centrum handlowym w Toronto.




* Niall na zakupach w centrum ''Eaton'' Toronto (w tym samym co Liam).



20 sierpnia 2015 (czwartek):

* Dziewczyna, która widziała teledysk do ''Drag Me Down'' już tego dnia, oznajmiła, że jest on naprawdę świetny.
Mogła zobaczyć teledysk i poznać chłopaków, ponieważ jej tata pracował nad teledyskiem i miała dostęp do wejścia na plan.



* Niall odjechał z hotelu w Toronto.



* Liam odjechał sprzed hotelu i udał się na stadion.




* Niall był również tego dnia na golfie z przyjacielem, Roy'em.


* Stadion w Toronto przed wejściem fanów.



* Chłopcy w Toronto:








* Harry dał jakiejś małej dziewczynce pałeczki od perkusji.


* Podobno chłopcy zaśpiewali komuś ''Happy Birthday''.


* Louis siedział na przeciwko Harry'ego podczas ''Little Things''.


* Kiedy było ''Don't Forget Where You Belong'', Niall został sam na scenie.


* Harry udawał wieloryba podczas ''Better Than Words''  i oblewał fanów wodą.


* Louis zabawił się gaśnicą i wybrudził całą scenę. Filmik: https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/47278825481246343174679851008_349344a5822.4.1.11680878105115347988.mp4?versionId=alhXtd4.9fv0EOQnzAX1zBnI5iSinvxR


* Niall tańczył irlandzki taniec podczas ''Act My Age''. Filmik: blob:https%3A//vine.co/37a2d5d4-f23e-42e4-b81f-dea830dc051c


* Harry znowu się przewrócił. Filmik: blob:https%3A//vine.co/56a5c656-a2a2-42b8-8d4a-bbafded5272b


* Liam przytulił fankę na koncercie.



* Pewna dziewczyna wygrała bilet na koncert z M&G, po czym pisała na twitterze różne obraźliwe rzeczy w stosunku do 1D i została wyrzucona z koncertu.


* Tata Harry'ego wstawił to zdjęcie po koncercie.




21 sierpnia 2015 (piątek):

* O godzinie 08:00 rano [czasu PL] niespodziewanie wyszedł teledysk do ''Drag Me Down''.
Teledysk wyreżyserowali Ben i Gabe Turner. Wszystko zostało nakręcone w NASA w Houston.
Klip został obejrzany dokładnie 19,620,083 razy w ciągu 24h.



I kilka zdjęć z teledysku:





* ''Drag Me Down'' nie pobiło rekordu w ilości odtworzeń w 24h (rekord nadal należy do T. Swift), ale pobiło rekord, ponieważ nagromadziło ponad 500,000 likes w 8h oraz 1,000,000 likes w 21h.


* Chłopcy przylecieli do Chicago.


* Liam był z Andym na występie Seth Macfarlane.


* Harry był w Soho House.



* Niall przed Soho House.




22 sierpnia 2015 (sobota):

* Harry w Chicago.



* Niall wybrał się na golfa do The Country Club w Chicago.
Pojawiła się także informacja, że zjadł tego dnia omlet na śniadanie, ale nie wiem czy to prawda haha :D



* Przygotowania sceny w Chicago.



* Liam zamówił pizze dla fanów, którzy stali pod hotelem. Podobno do fanów dotarła także woda. Liam ogólnie zapłacił ponad 400$.




* Liam był z Sophią oraz z Andym i Paddym w planetarium, a później udali się do restauracji Sunda.



* Liam wczoraj w hotelu.



* Niall w barze w Chicago.



23 sierpnia 2015 (niedziela):

* Pojawiła się informacja o tym, że perfumy ''Beetween Us'' będą miały premierę w Polsce już w październiku.



* Niall widziany był dziś w hotelowej siłowni.


* Harry był w Soho House.



* Harry pokazał swój nowy tatuaż - połowę serca.




* Scena gotowa na show chłopaków w Chicago.



* Koncert w Chicago:



* Chłopcy na koncercie:







* Harry podpisał fance buta na koncercie.



* Zespół zaśpiewał ''Happy Birthday'' jakiejś 10-letniej fance.


* Fanki na koncercie:



* Projekt fanów:



* Harry znów oblewał fanów wodą.


* Jakaś fanka źle się poczuła na wczorajszym koncercie i zostało wezwane pogotowie.


* Harry śpiewał kilka sekund do butelki, po czym się zorientował i zaczął śpiewać do mikrofonu. Filmik: blob:https%3A//vine.co/33a10fa0-a8fb-4cf2-8d89-e8ab8d6af7cf


* Liam rzucił w Lou lalką.


* Nialla oficjalnie obserwuje 23,000,000 osób na twitterze.


* Podobno ''No Control'' ma pojawić się w grze ''Just Dance'' w roku 2016.

______________________________________________________

Więc, to tyle jak na ten tydzień. Jak widać post pojawił się we wtorek, a nie w poniedziałek. Było to spowodowane tym, że zaczęłam go pisać dopiero dziś i to jakoś o 22:00. Nie sądziłam, że skończę o 02:00 następnego dnia. Nie ukrywam, że byłam ogólnie trochę rozbita w poniedziałek, ponieważ w niedziele byłam na Air Show, spotkałam aktora z mojego ulubionego serialu i później byłam na koncercie Cóż, dzień pełen wrażeń, a emocji tyle, że cho cho.

Mam pomysł na kolejny post na blogu i myślę, że wam się spodoba. Nie wiem kiedy go zrealizuje, ale możecie odwiedzać bloga i czekać. Miłego końca wakacji wszystkim życzę oraz proszę was o komentarze na znak, że przeczytaliście ten post. Chcę wiedzieć czy mam dla kogo siedzieć 4 godziny i pokazywać zbiór newsów :)

WAŻNE PYTANIE:
Wolicie relacje, zdjęcia i filmiki z koncertów zawarte w Tygodniku One Direction, czy chcielibyście aby po każdym koncercie pojawiał się osobny post? 


Jeśli chcecie być na bieżąco i wiedzieć co dokładnie w danym dniu u chłopaków, to zaobserwujcie naszego Instagrama i śledźcie najnowsze zdjęcia -----> https://instagram.com/polandneeds1d/